2006/12/14

sono io, non ce nessuno

jestem
chciałam się przywitać
nie powiem dlaczego, ale mam za dużo wolnego czasu, więc odebrawszy maila o treści
YOU HAVE BEEN INVITED TO CONTRIBUTE TO ANII'S BLOG uśmiechnęłam się pod wąsem

została mi Ryszard,
pusto i smutno
trip across the Europe wydaje się byc teraz jedynym słusznym postanowieniem
niedługo będę miała też zdjęcia z całego swiata na ścianie pokoju
Anett wie dlaczego wygram ten zakład, bo jestem rozżalona

being alone is not a bad thing, it creates freedom and opportunities....



 

5 komentarzy:

aniii pisze...

nie nie nie
przesmiewcom mowimy NIE

nie wygrasz tego zakladu
ja potrzebuje tych pieniedzy i ty o tym dokladnie wiesz :P

poza tym
wcale nie jestes rozzalona

nie jestes (?)

aniii pisze...

heheheheeeeeeee
powiedzonko
W RAZIE NIEMCA
zyskalo nowe znaczenie :P

izzi pisze...

hehehe, W RAZIE NIEMCA oznacza, że odbierzesz wygraną w kasie totalizatora wcześniej i poszukamy w gazecie pomocy pod hasłem WYWOLYWANIE OKRESU

aniii pisze...

przy poprzednim komentarzu parsknelam smiechem, az mamita wychylila nos z kuchni z pytaniem:
-dziecko, ty sie smiejesz czy placzesz?

czuje zapach obiadu... ratuuuunku!

Anonimowy pisze...

Iza jak skończycie remon i w końcu zrobicie parapetówe z prawdziewgo zdarzenia podaruję wam całe pudło ramek na zdjęcia :-)
Dołoże się chociaż trochę do powstania ściany płaczu