2006/12/25

::never, never gonna give ya up

izz&ann

Pewnie nikogo nie interesuje, jak spędzam dzisiejszy wolny wieczór.

Oglądam zdjęcia pudli.
Pudli.


No, takich psów.
Izon, czy do Las Vegas Mieszkano nie pasuje pudel?
Sama zobacz.



Sms niespodzianka.
Zielona korona podbija Bytom.
Korona, dla której kupiłam sweterek. Bo była jego nieodzownym dodatkiem.


Czy wy naprawdę wyciągacie mnie jutro na tańce?
Forte?

Aaaaaa.
Popatrzcie tylko:



Moim faworytem jest polski znaczek.
Polski znaczek z ... PUDLEM!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

od pudliszczy to Ty się odseparuj, jak ostatnio Ci próboweałam wcisnąć, ze kupiłam niechcąco pudla na allegro to Ci się nei podobało, a ja uważam, ze taki biały, wystrzyżony pudel potrafi nawet matkę zastąpić

aniii pisze...

zeby bialy wystrzyzony pudel przypadkiem mi ciebie nie zastapil :>

by the way, wiesz ze w krakowie sa 2 miesieczne terminy na zapisy do fryzjera dla psow? :>