2006/12/28

::midnight charm

Bez komentarza:
ostatnie przygotowania, zakupy, przymiarki.
Nie mam jeszcze skarpetek.

Ja (15:12)ja kupilam bolerko
Karollka(1) (15:12)podobna fo tych co ci pokazywalam w necie
Ja (15:12)i lancuch
Ja (15:12)no i super
Karollka(1) (15:12)jaki lancuch?
Karollka(1) (15:12)na syzje czy pas?
Ja (15:12)ej kala ma zajebisty stroj na sylwestra
Ja (15:12)nigdzie z wami nie ide
izzi (15:12)nie denerwuj mnie nawet
izzi (15:12)ja z nią też nie idę
izzi (15:12)powiedz jej, że przy wejściu jest waga
izzi (15:12)poniżej 60 kg spadówa
Ja (15:12)no ale twoja sukmana tez jest niczego
izzi (15:13)to co, ale nie bedę wygladał jak kala
izzi (15:13)a Twój kostióm też bizoniasty
izzi (15:13)i jeszcze masz bolero chuju
izzi (15:13)" src="file:///C:/Program%20Files/Gadu-Gadu/emots/1/bije.gif" align=absBottom border=0>
Ja (15:13)no dobra
izzi (15:13)*kostium

9 komentarzy:

aniii pisze...

izzi (15:33)
cudo....
izzi (15:33)
powiedz jej
izzi (15:33)
że czeka ja operacja odrąbania 30 cm nóg
Ja (15:33)

izzi (15:34)
i wtedy spokojnie może z nami iść
izzi (15:34)
pod warunkiem, ze nażre się wcześniej bigosu
izzi (15:34)
i czosnku

aniii pisze...

afu#2 (15:36)
:]
afu#2 (15:36)
a ja ogolony czy nie?



hehe :)
nie tylko kobiety maja dylematy :)

k.niedzielska pisze...

jesli temat mojej wagi nie zostanie natychmiast urwany pojde na sywlestra w worku na kartofle zeby wygladać grubiej!

dopiero sie bedziecie wstydzic..


aha..izzi...wlasnie odrąbałam sobie nogi..ale za duzo mi sie ucieło.. jakies 45cm..

z gury mam tez sie przyciąć?

:)

k.niedzielska pisze...

hahah "z góry" :P

k.niedzielska pisze...

to przez to uciecie nóg chyba... :P

aniii pisze...

45 cm?
pozyczyc ci buty na obcasach?

bo chyba przesadzilas :P

aniii pisze...

inna sprawa, ze karollka zawsze bedzie totally sexy

ja juz widze jak sie wylansuje w worku na kartofle...

miesiac czy dwa pozniej pol ASP bedzie sie zabijalo o podobne

ale nikt nigdy nie bedzie w nich wygladal tak PERFEKCYJNIE :D




iza- dlaczego my nie kupilysmy ziemniakow na zime???

k.niedzielska pisze...

chcialam byc miła.

bo by mi izzi jescze za nocleg policzyla, jakbym jej rozkazów wzgledem nóg nie posluchala.

Anonimowy pisze...

dobra Karolka, niech niesnaski pójdą w kąt, kupiłam Ci 50 cm nóg, doczepimy i wszystko będzie ok:)

ale idź już lepiej w tej sukmanie co mi aneta pokazywała, bo w worku na kartofle ubrudzisz się z ziemii:)