2007/02/21

***SPRZEDAM, KUPIĘ, ODSTĄPIĘ




RYSZARD:

-wredny, najwredniejsze ze znanych mi zwierząt,
-złośliwy,
-silny,
-ogromne, ostre uzębienie,
-to, ze wygląda na tych zdjęciach sympatycznie to zasługa aparatu,
-przy gościach udaje miłego, tylko po to, żeby wbic w kogoś zębiska,
-ma kilka przydatnych umiejętności: potrafi sam tworzyć klatkę oraz wyswobodzić się ze smyczy w 3 sekundy,
-ma tylko jedną zaletę - je niewiele,


Kto podnosi rączkę?? Pani w trzecim rzędzie?? Jacyś chętni??

jestem w stanie dopłacić 50 zł.
Anett pewnie więcej.


A przepraszam ma jeszcze jedną zaletę - jego futro jest warte ok 400 zł.



7 komentarzy:

aniii pisze...

hm
jestem w stanie zrezygnowc z rocznego wynagrodzenia na rzecz osoby, ktora wezmie od nas tego czorta

i, prosze, iz, nie przygniataj ryszarda moim kufrem z bizonkami do make up`u, bo cala noc mysle o tym, ze juz rano bede musiala zblizyc sie do tego przerazajacego zwierzecia :>

gryzie
drapie
prycha


rysiu :)
malenka fretunia

maleeeeenka :>




jesli kiedykolwiek urodzi mi sie corka, nazwe ja ryszarda :D

k.niedzielska pisze...

ej... to ja chyba wezme tego biednego ryska, skoro tu juz padają ceny za futro.

mordercy z pomorskiej wstydzcie sie!

ps
aha i zamiast doplaty pienieznej wolalabym coś z bizoniastego kufra:P

izzi pisze...

chceeeeszzzzz????????
Poczta Polska działa, spodziewaj się przesyłki i zaopatrz się w rękawice takie jak na sokoły i strój rugbysty a będzie ok :)

k.niedzielska pisze...

zaraz zaraz, a co on w ogóle je prócz ludzkich kończyn?

izzi pisze...

generalnie kocie zarcie i marchewkę, no ale od czasu do czasu trzeba mu jakiś ludzki odwłok dostarczyć, zeby był szczęśliwy

aniii pisze...

no, powodzenia miss karollka
:)


ludzkie konczyny
marchewka


pieknie ci bedzie w domu pachnialo :D

k.niedzielska pisze...

...pachnie to i tak cudownie kiedy Florcia wyciąga pyskiem żwirek z kociej kuwety i przenosi go do mnie na dywan:)

nic mnie juz nie zdziwi!