2007/02/02

*** DATING, MEETING, LOVING,


323601 13:00:20

Witam. Przepraszam z gory, ze zawracam glowe. Musze koniecznie poznac dziewczyne i to bardzo bardzo konkretna i pomyslalem ze za posrednictwem sieci będzie to (być może) możliwe. Niestety minusem tej metody jest fakt zawracania glowy postronnym osobom za co powtornie przepraszam JSzukam ladnej (ale nie o urodzie lalki) madrej, oczytanej i blyskotliwej dziewczyny. Modny ubior, blyskotki, swiecidelka, pierscionki w liczbie wiekszej niż 1, widoczny makijarz, naszyjniki i inny tego typu stuff – wykluczony. Szpilki, ponczochy i elegancko super kobiecy sposób ubierania się również. Koniecznie brak uczulenia na zwierzeta, koniecznie brak palenia, cpania, picia w nadmiarze. Choc z piciem mogę się zastanowic J.Jeśli taka wlasnie jestes a dodatkowo nie przepadasz za duzymi miastami jak Krakow to milo będzie mi poznac
Ja3 13:00:52
no ja
Ja3 13:00:56
ale palę i jestem zajęta
Ja3 13:01:03
a Ty co sobą reprezentujesz?
323601 13:01:38
skrajne dno pewnie. Ale pocieszajace ze jesli palisz too i tak by nam nie wyszlo ehhh


Pozdrawiam tego Pana serdecznie.

Anett jak Ty to robisz, że poznajesz przystojnych mężczyzn przez netona?

Bo ja chyba robię coś nie tak.

Aha i prosze nie pisać, ze się rozkręcam. Rozkręcić to ja mogę Twój bicykl w 30 sek. a tu w las-vegas-mieszkano objawia się tylko prawda objawiona. Nie da się rozkręcić prawdy.








 

2 komentarze:

aniii pisze...

haaaaaaaaaaa
nie wierze nie wierze nie wierze!

skad go wytrzasnelas???
GADAJ!!!!!!!!

moj faworyt!

aniii pisze...

traci mi to zlosliwoscia :P