2007/01/11

***Kostka Rubika

Choć nie masz oczu
Bardziej błękitnych
Niż tamta miała
Tamta, co kiedyś
Dla żartu niebo
W strzępy porwała

Choć nie masz oczu
Chmurnych jak burza
Pod koniec lata
Ty - każdym latem
I każdą burzą
Mojego świata


Da się,
da się napisać coś romantycznego,
więc dlaczego:

-Kocham Cie stos.
-Go to hell with Your stupid language.
-jak był Droga Krzyżowa po angielsku...hmmm......do You know Droga Krzyżowa?
-rugby stars are huge, you will see one day, and then you will want phot with them
-holy shit girl, im all you need Plus extra
-zarabiasz dużo pieniedzy tak....?..........hmm......to dlaczego nie masz mebli?



If you think,
You can be somebody better,
Please believe,
There is no one waiting there,
All your faith is a shadow of their weakness,
All your pain is just another drop in the ocean of despair



Czemu ze wszystkich bizonów na świecie to Ty mnie wybrałeś?



 

3 komentarze:

aniii pisze...

ha
moja droga krzyzowa tym razem przebila nawet wystawianie nowej zelandii na balkon :D:D:D

aniii pisze...

swoja droga, iz, skad wybizonowalas te teksty?

bo chyba nie jest to zaden z smsow od jamiego :> :>

Anonimowy pisze...

zapomniałam dodać hasła getting in, które obie dobrze poznałyśmy ostatnimi czasy;] zgadnij które z tych haseł odnosiły się do Ciebie to będziesz wiedziała, które są skierowane do mnie od Jamona, quiz