2007/01/15

::hot ride

Nie znoszę Bytomia, ale mam fantastycznych przyjaciół.
Zaglądacie czasami do Wonderlandu? Do Ozz?
Do mnie jeszcze sprzed Las-Vegas?

Ja czasami zaglądam. Zaglądam jak do ukochanego pamiętnika.
Wspominam nas wszystkich- sprzed roku. W Bytomiu.

Nas, Kala i Mm, z imprezy z policjantami.
Z imprezy Gigolo Records w Dekadencji.
Z Stereo Total.

Nas z tańców w Platformie, która już nie jest taka sama. Z Platformy, która już nie jest nasza.
Wspominam mnie, jako dziewczynę Mojego Ulubionego DJ`a.
I zaglądam czasami do Everlandu, bo dalej mam tam po drodze.

Zawsze się cieszę, kiedy spotykam MQ, bo jest to Męzczyzna Idealny. Kenzo pour homme. Wiecznie niewyspany.

Denerwuję, na mysl o Kurze od Dolce & Gabbana.
I Kura doskonale wie, dlaczego. Prawda, Dejv?

aFu- ty sam wiesz!





Bye, bye, Bytomland!

Brak komentarzy: