2007/01/19

***dangerous games

Wszystkim zainteresowanym oznajmiam:

POSIADAMY SWIATLO W TOALECIE

a tym ktorym wydaje sie to rzecza normalna radze zobaczyc instalacje elektryczna na Pomorskiej i sprobowac zrozumiec ten cud techniki,


swiatlo zamontowala Ann we wlasnej osobie przy swietle znicza trzymanego przeze mnie....

Niestety nie chciala poprzestac na toalecie..i tu zaczal sie problem...

Anett z radoscia napoczela bieganie po calym domu, wykrecanie kontaktow, lamp, podcinanie kabli nozycami pokrzykujac przy tym :

spoko spoko, przeciez srubokret i nozyce sa izolowane...

5 minut pozniej:

- jest prad! widzialam prad, znaczy sie, ze dziala!

hmm....Anett widziala prad, znaczy sie, ze zrobila spiecie, stoi na drabinie i cieszy sie z tego... niestety w Las Vegas Mieszkano najprostsze ostrzezenia nigdy nie dawaly nam do myslenia

(wspomne tu sytuacje kiedy Rysiek pil z wielkiego dzbana nasza cherbate tez nas to cieszylo dopoki nie wyladowala na scianie, podlodze i moim lozku)


trwalam wiec w zadumie nad umiejetnosciami technicznymi mojej cudownej wspollokatorki kiedy wyrwal mnie z niej

huk

blysk

ciemnosc

wrzask

trzask

i swad palonego ciala


Jako, ze Ann w tym czasie sterczac na drabinie z wywalonym jezorem, w jednej rece z nozycami, drugiej srubokretem oraz tasma izolacyjna przyczepiona do ucha probowala przyszpilic lampe sufitowa z boku na scianie pomyslalam, ze jej zywot dobiegl konca


udalo mi sie w koncu w ciemnosciach dostrzec zarys jej postaci, dalej na drabinie, ale juz troche jakby stracila rezon....


na szczescie 30 sekund pozniej przyszedl sasiad i zabral nam drabine i przy okazji wiertarke, chyba na wszelki wypadek.... bo kto wie co jeszcze bysamy naprawily....


nie martwice sie, Anett ze spalonymi wasami ma sie juz dobrze, podobno za 3 dni ma jej wrocic sluch, a skore na nosie przeszczepia jej z plecow

2 komentarze:

aniii pisze...

hehe
no ale sama powiedz- czy nie jestem uzdolniona wszechstronnie?
nie jestem/



pekam z dumy, ze udalo mi sie zalozyc te swiatlo!
i nawet ubytki w owlosieniu, tudziesz spalony opuszek palca u lewej reki nie popsuja mi tej zabawy :)

aniii pisze...

zreszta
przypominam mine andrew, ktory chcial wlaczyc swiatlo w naszej lazience o 4 rano
przypominam mine jamona, ktory chcial zrobic to samo
przypominam mine wszystkich gosci, ktorzy szli do lazienki ze zniczem

czy nie bylo warto? :)