2007/03/27

***PLAYBOY

Wyobraźcie sobie najsexowniejszego mężczyznę świata siedzącego na waszym łóżku z rozmarzonym wzrokiem i  palącego papierosa.
Wyobraźcie sobie, że mężczyzna ten obraca głowę w waszą stronę, 
nachyla się, 
patrzy się na was z niekłamanym zachwytem, 
chwyta was za rękę i niskim, 
erotycznym głosem, 
2 cm od waszych ust szepcze:


- wies.....ja tes mam krolicka w mieskaniu...
-Pitruś!!! Ty seplenisz!!
-eee......trafiłaś w mój cuły punkt......


TAK TO BYŁO ANETT Z TYM SEPLENIENIEM.

W takiej sytuacji powinno być wypłacane śmiechowe.
Pokarało mnie.
No i Ryśka niesłusznie, bo do królicka to mu jesce troseckę brakuje.


AAA no i było jeszcze jedno.

Prozak, stroboskopy, Grace Kelly, przy 4 piwie nawet zaczynamy tańczyć, zabawa się rozkręca gdy nagle 

czuję koszmarny ból.

Odwracam się i co widzę?

Do mojego ramienia zębami przyczepiony jest Piotruś.

-Piotruś??? czyś Ty zwariował?? Dlaczego mnie użarłeś znienacka??


Piotruś uśmiecha się, robi minę zbitego psa i cichutko mówi:

-no co...pseprasam...casami musę......





Mamusiu przepraszam, ale musze się związać z Nowozelandczykiem bo nigdzie blizej nie znajduję nikogo przy zdrowych zmysłach.



2 komentarze:

izzi pisze...

AAA żeby nie było to Piotruś nie ma 12 lat tylko 30 co dodaje mu tylko pikanterii.
Anett, czy pech do mężczyzn to kara za grzechy jakieś??

Unknown pisze...

hehe
kto ma pecha do mezczyzn, ten ma pecha...




niedziela rano: -halo? aneta?
czesc, mowi monika, dziewczyna marco... :))))